PORTADA

QUI SOM?

TORNEJOS

BARALLES

MISCEL·LÀNIA

HISTORIAL
DE NOTÍCIES

ESCRIU-NOS

 

Si ja ets soci:

REGISTRA'T

PUBLICA
UNA NOTÍCIA

22 nov 2008 17h45'
En Ramon Abellan guanya el darrer event de la Lliga MagicBreda de Legacy
 

Seguint la seva dinàmica ascendent dels darrers mesos, en Ramon ens va passar per sobre a tots i es va endur la victòria en el 4t i darrer event de la Lliga MagicBreda de Legacy.

Una vegada més, la seva stompy (aquest cop tri-color), amb els demoledors potenciadors i berserks, no va trobar rival i es va endur els dos Lightning Bolts Foil que posàvem de premi.

Com que es tractava del darrer dels events puntuables de la llarga temporada, també tenim campió de Lliga i del Ranking: en Xavi, que ha guanyat ambdues classificacions amb una distància espectacular.

També tenim els 8 classificats per a la Copa MagicBreda 2007-2008 que hauriem de celebrar aquest proper més de desembre.

Tots aquest resultats els podeu veure a l'apartat de tornejos.

 

Autor: KoboldWebmaster

>> afegir comentari

 

COMENTARIS

   


KoboldWebmaster
22 nov 2008 19h57'
Recordatoris diversos:

Xavi, Ramon i Sergi, envieu-me els llistats de les baralles per mail: webmaster@magicbreda.com

Zals, envia'm la foto del guanyador.

gràcies
   

   


MonkiMonk
23 nov 2008 09h33'
Baralla Ramon:
webmaster@magicbreda.com

3 Savannah 3 Windswept Heath
3 Wooded Foothills 3 Taiga
2 Talara's Battalion 3 Land Grant
4 Tarmogoyf 3 Jötun Grunt
1 Sharhan Vol 1 Dryad Arbor
1 Plains 1 Mountain 2 Forest
4 Lotus Petal
4 Might of Old Krosa
4 Kavu Predator 4 Swords to plowshares
4 Invigorate 4 Berserk
4 Wild Nacatl
4 Lightning Bolt (dels quals a partir d'ara, dos pasaran a ser "FOIL", només com a informació, ehh!, de bon rotllo!!)

Side:

2 Viridian Zealot 2 Compost
3 Krosan Grip 1 Bendición de Gaia
2 Guttural Response 2 Gaddock Tegg
3 Wheel of Sun and MONK


   

   


MonkiMonk
23 nov 2008 09h49'
Us poso el report, ja que dieu alguns que no en poso mai, i com que estic en bona ratxa s'ha de complir...

Abans de tot vull comentar que la victòria que més em va costar va ser amb la Lourdes, encara que amb en Sergi vaig estar bastant contra les cordes a la segona partida, hagués sigut per l'empat.

1ª Ronda: 2-0 (un tal David Glez, jugador mediocre (comentari LCL), crec que està al Top32 de LCL, no sé si el coneixeu..)

Encara no sé que jugava pq va ser molt ràpid, però em va sorprendre amb Éstasis, Howling mines i diferents cartes per robar, que sens dubte em va anar molt bé per donar-me + joc i guanyar la primera a 3r torn, amb invigorate+invigorate, berserk: Fow, doncs un altre berserk!
Segona, no li va sortir el mana que necessitava i va allargar la partida amb l'éstasis, però va concedir pq estava a poc de vida ja...

2ª Ronda 1-0 (Sergi F. amb una de les baralles que odio especialment, amb una de les meves cartes + odiades: Oblivion Ring, però ningú els juga com l'Óscar que quan juga contra mi sempre li surten...)

La primera s'allarga bastant i li vaig traient vida mica en mica, inclús amb la Dryad arbor, ja que ell suposo que buscava la combo i va donant torns i swords, swords,...
però quan fa la combo del cetro + intant blac que té kicker que prevé el mal, no li queda maná, li tiro lightning en seu torn, i al següent mato amb criatura.
La segona s'allarga molt també arribant als torns, arribo a estar a 29 de vida, i tinc la sort de que quan baixa pintor, tinc dos lightning en mà, de fet tres i dos manás red, però me n'haig de gastar dos pq el 1r li tiro per error meu abans d'activar la muela i haig de hastar el 2n, sinó ja era partida per Sergi ja que el torn abans havia robat la bendición de gaia, que poca cosa aporta en mà..
Arribem a torns i en Sergi no aconsegueix matar-me, tot i tenir 3 trompos en taula, avcaba i respiro que m'hi cago!!!

de fet m'estava pixant i vaig a fotre el pipi + llarg de la història...

3ª Ronda: 2-0 (un altre jugador mediocre, un tal Albert Kobold no sé qué... també està al Top32 de LCL, però pq juga un tostón de baralla i ha tingut sort algún dia...)

Em sorprén pq no ve amb el tostón aquest, ve amb una stompy, estil... collons estil Monk!!!, es veu que he creat escola, és un honor per mi)

Haig de dir que, com va dir l'Albert, van ser divertides les partides, més per a mi és clar que li vaig fotre un 2-0, però va estar bé veure com no sóc l'únic que es passa bastant temps pensant el què fer en el seu torn amb una stompy...

La primera comença fort amb un tarmo 6/7 a segon torn, fuera bixo, swords al kantu i taula neta pel meu, es posa per devant en vida i aconsegueix baixar gamberro+rancor i següent torn Wolly Thoctar+rancor (7/4 tramplé), la óstia, però com diuen en Xavi i l'Óscar i em cago robant, robo quart maná que em permet baixar Sharkan vol i: "eih Kobold, ese Wolly para mi, ataco amb tot i el forço a parar amb gamberro, próxim torn un altre wolly+rancor i m'ataca amb un al Sharkan, baixo un altre criatura i el baix forçant amb tarmo 7/8 graàcies a la xispa tribal que ha tirat al principi.
La segona aconsegueixo posar-me jo per devant i crec que bastant haviat, aconsegueixo combinació tarmo 4/5+invigorate que deixa entrar, berserk+berserk: 32 de mal i partida, deprés es veu que en kobold tenia lightning+lightning helix per matar-me el tarmo, però... que li vas a fer el Magic és així!!

4ª Ronda 2-1 ("Lourdes la Matrona")
Surt ella, goblin lackey, jo mana+lotus petal= kavu i aconsegueixo para lackey, vaig baixant criatures, me'n mata alguna amb sorcery negre gobli-tribal, però baixo sharkan vol i li trec el cabbezón forçant a parar i quedan-se sense goblins i acabo guanyant.
La segona faig mulligan, iem quedo una mà amb 4 manás, un kavu i un lotus petal, a més robo i: maná... res, que em pasa per sobre i 1-1
Anem per la definitiva surto jo i robo que una mica + i em corro: 2 talara's, land grant, 2 manás, wild nacatl i bersrk, crec. Porto la iniciativa ràpid amb tres criatures en joc a 2n torn (2 talara's) i encara que la Lourdes juga bé i va baixant goblins acabo matant amb un berserk (com estimu aquesta carta).

Felicitats Lourdes per la partida!!

La última no es jugaria, ja que en Xavi em donaria el 1-1 i seria el guanyador del Lightnig Foil, no 18 com deien algun follonero de no sé on, sinó 2 però que em fan especial il.lusió.

Llavors vam comprobar que encara que perdés 2-0 amb en Xavi i l'Albert guanyés 2-0 en Sergi, la máquina em donava per guanyador i cap al 33 s'ha dit!!!

I esooooo es todo amigoooss!!!!
   

   


Kebote
23 nov 2008 10h20'
Felicitats Monk! estás imparable!

Jo a la LCV he conservat el 4rt lloc després d'un miserable 4-3 i jugant-m´ho tot a la última ronda jeje, 50 eurillos a la butxaca :P
   

   


MonkiMonk
23 nov 2008 10h58'
Gràcies Mestre KEBO!!
per a mi sempre serás el mestre!!

   

   


osukaru
23 nov 2008 12h43'
Cagando en los joyos!!!!!!

Felicitats monk!
Et vas passar amb la Lourdes... t'ho tindré en compte...

Mai més the rock, sempre em toquen mirror's cullons!
Zuran: molt bones partides!

   

   


osukaru
23 nov 2008 12h52'
Ah, Joan que va passar? va ser el buffet lliure?
Felicitats per la cuarta posició!

En David què va fer?
   

   


KoboldWebmaster
23 nov 2008 13h35'
Felicitats Kebote pel 4t lloc a la LCV! ara a guanyar la final! ;-)

Molt bé Monk, felicitats pel torneig, però no tant pel report. Aquest rotllo irònic/prepotent al pur estil pizzero, no t'acaba de quedar bé. M'ha arribat a l'ànima que no coneguessis ni el nom de l'Orim's Chant i que no sàpigues diferenciar una Stompy d'una Zoo.

Sergi i Xavi, passeu-me els llistats, va!
Zals, passa'm la foto del flamant guanyador Ramon "2 Berserks" Abellán, així podré posar una notícia al nivell que es mereix.
   

   


jax
23 nov 2008 13h35'
Felicitats Monk!

   

   


Kebote
23 nov 2008 17h07'
Si, buffet lliure amb molta "salsa", ja que una mica més ens desallotjen de l'hotel xDD, en David al final em sembla ke 3-4 però no ho se segur.
   

   


MonkiMonk
23 nov 2008 20h43'
Óstia Kobold, no t'ho agafis així, home que tot és conya, irónic sí, prepotent no home, vinga que un altre dia m'ho podràs dir tú a mi...

Sobre la foto del torneig, és el torneig dels "2 lightnings", no 2 berserk, en què estaries pensant?
en els 2 berserk que em van donar la partida potser....

No em comparis amb aquesta gent, ja et vaig dir al 33 que ho feia en conya no per crear mal ambient com dius/creus tú.
Igual que jo faig conya també accepto que en fagin de mi, sinó pregunteu a Mestre Sarreta.

Sobre el meu report, penso que està bé, però sempre es pot millorar!!
   

   


MonkiMonk
23 nov 2008 20h57'
Sempre he dit que conec poc les cartes que jo no jugo, un clar punt feble, la veritat és que no sé què collons és el Ornimans aquest, jo pensava que era una camamilla...

De fet en Ricard em deia que no es creia que no sapigués que feia la Matrona, un cop m'ho expliquen ja m'enrecordo, però és que jo no puc dedicar el temps que pot dedicar qualsevol altre.

I lo de Stompy i Zoo igual, però amb tot i aixó me'n surto prou bé, no creus?
   

   


IronMaid
24 nov 2008 15h33'
A mi lo del temps no em sembla cap excusa eh? Això colava fa 6 mesos o 1 any, pero ara ja portes 1 any o 1 any i mig que tornes a jugar assiduament, vas a cada torneig de la Lliga Catalana de Legacy i jugues tots els tornejos interns. Inclús diria que no has faltat a cap Booster i em dius que has de preguntar que fa una Goblin Matron quan te la baixen?

No sé, a mi em sembla penòs i em demostra clarament que el Magic és un joc on la sort influeix massa. O això o ens prens el pèl i realment si que saps què fa cada carta i jugues a fer-te el tonto.

I ojo, que no vull treure mèrits a la teva victòria ni res, però molts recordareu que això mateix ho vaig dir al guanyar jo mateix el torneig de les 4 Taiga, que havia tingut molta sort. Pos eso.
   

   


jax
24 nov 2008 16h25'
Crec k esteu pixant tots fora de test . Si que es veritat k fa rabia als k tantes hores dediquem a això del magic que un senyor guanyi un torneig preguntant que fa una matrona i coses per l'estil .D'altra banda tots sabem quin tipus de baralles sap jugar en Ramon i no fem res al respecte ; llegia aquesta setmana a la vanguardia que per naturaleza culpem dels nostres errors a l'altre gent per treure importància a aquests.
En Ramon juga molt bé els seus decks i no es casualitat els seus èxits encara que la sort l'acompanyi sovint .
(quant a jogat malament he sigut el més dur amb ell per això ara penso k tocaba estar del seu costat).

Per segona vegada felicitats Monk .
   

   


IronMaid
24 nov 2008 16h55'
És que aqui ningú diu que jugui malament la seva baralla (només faltaria que jugués malament una baralla que porta mesos jugant), lo únic que dic jo és que la sort influeix moltissim en el Magic. I ho dic ara i ho vaig dir quan vaig guanyar jo amb una baralla semblant.

Si no la jugués bé evidentment no faria bons resultats, una cosa no treu l'altra. Però el que està clar és que els dies que no ha robat 4 Berserks per ronda no ha fet bons resultats.

A veure si ara resultarà que no pensem molts (per no dir tots) que en Monk té molta sort jugant! I millor per ell tu!
   

   


jax
24 nov 2008 19h09'
No t'enfadis osito mio estic d'accord amb tu ja saps que moltes vegades ho hem parlat .
El que vull dir es que tot i saber el seu deck perfectament moltes vegades no ens preparem suficientment contra ell potser perquè no pensem amb ell com l'enemic a batre .
Recordo que a la copa per mi tu Ricard eres l'enemic a batre per això vaig optar per una baralla com faeriestompy amb un side especial contra tu .
Llavors la sort fa la resta la Lourdes portava perish de side i no li van sortir .
   

   


KoboldWebmaster
24 nov 2008 19h27'
Xavi, menys postejar i envia'm el llistat, cony!
;-)

Ah! Felicitats Monk, ets el millor !-D
   

   


IronMaid
24 nov 2008 19h50'
No m'enfado home, que per escrit les coses semblen més serioses del que són.

Igualment jo la veritat és que ja fa alguns tornejos que no penso massa en les baralles dels demés, som massa caotics a Breda i quan ho he fet tothom ha portat baralles rarissimes i el side no m'ha servit de res XD

La copa si que és diferent perquè ja saps amb qui et toca, però els altres tornejos et pots preparar molt contra Enchantress (per dir un arquetip aixi bastant particular) i no tocar-te jugar amb ell.
   

   


MonkiMonk
24 nov 2008 22h09'
Gràcies Xavi!! I tú també Albert!!
Però jo ja sé que no sóc el millor, tampoc és la meva intenció, en Castaño i en Xavi, per dir algú són molt millors que jo, de fet gran part de tot el que sé de Magic m'ho ha ensenyat i m'ho explica fins al dia d'avui en Xavi.

El tema s'està anant de mare, torno a repetir que ho dic en conya, i seguiré fent comentaris d'aquest estil, a la web i en persona, pq és la meva manera de ser, Ricard el divendres en vam parlar al 33 i estaves d'acord amb mí...
   

   


IronMaid
25 nov 2008 08h07'
Fixa't Monk que jo no he dit res del teu report ni del teu humor ni res, només he parlat del fet que diguis que no tens temps per mirar cartes o per dedicar-li al Magic en general. Avui per avui tu li dediques molt més temps al Magic que jo (encara que sigui només pel fet de que tu vas a la LCL i jo no). Per tant lo del divendres no exclou per res el que he dit aquí ;-)

Almenys del que recordo de la conversa del divendres clar, que els cubates és lo que tenen.
   

   


Kebote
25 nov 2008 21h40'
Cambiant una mica de tema però en la mateixa línea, heu pensat ja algun dia per celebrar la final? ho dic per anar pensant el dia i que no coincideixi amb la final de la LCL i la LCV (que encara no tenen data).
   

   


MonkiMonk
26 nov 2008 00h32'
Estic d'acord amb tú Ricard, la sort influeix en el Magic, i la mala sort també... però aixó em sembla que ja ho sabíem tots, vaja que tothom ho té clar!
Sinó entre d'altres coses no es faria jugar les cartes cap per avall en aquest joc o mínim 4 cartes, o restringides, etc...

Però un exemple, una partida entre JR (amb tots els respectes) i Mestre Castaño, per molta sort que tingués JR, si tingués que apostar calers, els apostaria sempre per Castaño (i només és per posar un exemple), encara que repeteixo i ho tinc claríssim que influeix molt la sort.

He dicho!!

   

   


MonkiMonk
26 nov 2008 00h41'
M'has deixat guapo a la foto Zalsss, però si us fixeu em derrapa una mica la orella dreta, no sé si és pel photoshop o és que fa temps que m'ajunto amb elfos....
   

   


MonkiMonk
26 nov 2008 00h43'
Una pregunta per Mestre Castaño i ja paro:

Ara la veritat és que estic intrigat, la meva baralla que cony és?
Stompy? Zoo? RG Beats? O qué cony és?
   

   


Kebote
26 nov 2008 08h37'
És una zoo, ja que agafes les millors criatures ràpides de diferents colors i ho combines amb removal i xispes. No és RG beats ja que jugues blanc també :D, i no és Stompy ja que la stompy no té defenses ni removals, és "to palante".
   

   


KoboldWebmaster
26 nov 2008 13h38'
Doncs ara si que l'hem liada.
Discrepo lleugerament d'en Kebote, jo definiria la baralla d'en Monk com a Stompy, o si m'apretes Zoo-Stompy, pel fet d'utilitzar tres colors i algun removal. Però els potenciadors i els berserks són característics d'una stompy.
La Zoo seria més aviat la meva, on no hi ha potenciadors i només hi ha criatures totxo però ràpides, usa més de 2 colors i porta xispes.

   

   


MonkiMonk
26 nov 2008 14h40'
Doncs jo diria que et tornes a equivocar per dues coses:

1) l'altre dia jo dic stompy i dius que trobes penós que confongui una zoo amb una stompy, ara dius que si que és stompy, aclarat tio...

2) dius que a la teva no hi han potenciadors..., llavors el rancor què és?
un artefacte que dóna maná?

és que ara que ho tenia clar amb l'explicació del Mestre, em tornes a liar...
   

   


elfo
26 nov 2008 18h23'
hi hagi pau germans!!! enhorabona a tothom....
   

   


KoboldWebmaster
26 nov 2008 19h06'
Joder Ramon, ets un puto bronques!
El què jo et criticava és que confonguessis la meva baralla amb la teva, titllant-les d'iguals quan la meva té un enfoc clarament diferent, amb una curva de mana més alta i, per tant, no tant ràpida (gens Stompy vaja). Estan clares les diferències.
Fas un report, resulta que et critico que desconeguis tant alguns aspectes del joc (maleït el dia que ho vaig decidir fer) i mira la què armes. No sabia que fossis tant susceptible a les crítiques.
Deixem-ho, ets boníssim, com ha posat en Kebote, ets el Makihito del Baix Montseny.
Au 'vagi bé!
   

   


MonkiMonk
26 nov 2008 23h56'
Susceptible jo....

Hi ha una dita castellana que diu:

Se piensa el ladrón que todo el mundo es de su condición!!

   

   


MonkiMonk
27 nov 2008 00h00'
Tot és depén com un s'ho miri, tu dius la què armo, i que sóc susceptible, jo com a mínim diria que en tot cas ho som tots dos i la armem tots dos, no et sembla?
Ei de bon rotllo...

Sobre si sóc boníssim, ja ho he comentat abans, però m'ho has dit tantes vegades ja que al final m'ho creuré!!!

En Kebote ha posat lo d'en Makihito pq és periku com jo, però és un honor que em comparin amb ell.

Un rancor és un potenciador?
   

   


MonkiMonk
27 nov 2008 00h08'
Per cert i canviant de tema, que us assembla de començar a pensar en posar data per la copa?

Penso que estaria bé fer-ho abans de les dates de Nadal, per si algú marxa o no li va bé, a més segur que el 19 molta gent té sopars d'empresa, jo personalment no, el tinc el 20!

Que opineu dels divendres 5, 12 i 19, jo el 12 segurament no podré, però digueu la vostra.

Penso que si la gent no treballa el 24, un bon dia podria ser el 23 o el 24 i celebrem la Nit Bona plegats!!!
   

   


MonkiMonk
27 nov 2008 00h17'
Podríem fer l'amic invisible.
Si em toca en JR ja sé què regalar-li, una película guarra!!

I si em toca l'Albert també...
   

   


MonkiMonk
27 nov 2008 00h19'


1 LIGHTNING BOLT!!

FOIL, ÉS CLAR.

No t'emprenyis Presiiii, és que no puc evitar-ho...
   

   


Kebote
28 nov 2008 11h50'
Estimats jugadors de la LCL us faig saber que apart dels dos campionats d'aquest mes de novembre de la LCL el mes que ve s'acaben de treure un altre torneig regular de la LCL apart de la final, cosa que estic una mica flipant..., però en fi, en resum això vol dir que pel mes de desembre tenim

LCL
FINAL LCV
FINAL LCL

suposo que serà en aquest ordre per no fer dos seguits del mateix format, així que a falta de que publiquin les dates oficials crec que serà de la següent manera:

LCL (13 DESEMBRE)
FINAL LCV (20 DESEMBRE)
FINAL LCL (27 DESEMBRE)

Ho trobo un desgabell, però és el que hi ha...
   



>> afegir comentari
  Magic:the Gathering i totes les seves imatges i símbols són propietat i tenen copyright de Wizards of the Coast Inc.
Tots els drets reservats.